Participació a les V Jornades IdISBa

(Contenido en el idioma por defecto)

El grup SCOPIA participà amb una comunicació oral i un pòster

Localització: Palma

El grup SCOPIA, va assistir, els dies 29 i 30 de novembre a les V Jornades IdISBa celebrades en l'Hospital Universitari de Son Espases. Aquestes jornades constitueixen la cita científica anual més destacada de la institució i han tengut el lema “Cap a una investigació d’excel·lència”.

L’objectiu principal d’aquestes jornades és oferir un espai de trobada per als investigadors de l’Institut, en el qual analitzar temes d’interès científic, conèixer els resultats científics i econòmics de la institució, reconèixer la tasca duita a terme pels investigadors i compartir les línies de recerca que duen a terme les diferents àrees de recerca de l’IdISBa, obrint la possibilitat d’establir col·laboracions i sinèrgies.

La contribució del SCOPIA al congrés va ser d'una comunicació oral i d'un pòster, que van resultar tot un èxit d'assistència d'investigadors.

Comunicació

• Sebastià Rubí Sureda, Pedro Bibiloni et al. Modelització cinètica de la captació de 18F-colina per tomografia per emissió de positrons (PET) amb presa de mostres arterials en pacients amb gliomes d'alt grau.

Pòster

Fecha del evento: 30/11/2018